دانستنی ها, محافظ برق

بهترین محافظ برق و ولتاژ

بهترین محافظ برق و ولتاژ
محافظ برق و ولتاژ
بهترین محافظ برق و ولتاژ

این مقاله از وب سایت wire cutter جمع آوری شده، این سایت با شناسایی کالاهای مختلف، تست و آنالیز آن ها اطلاعات پایه ای و مفیدی را برای خوانندگان فراهم آورده است.بهتر

ین محافظ برق و ولتاژ

بهترین محافط برق بهترین محافظ برق و ولتاژ

1- Tripp Lite TLP1008TEL

محافظ برق و ولتاژ

بعد از بیش از 40 ساعت تحقیق و 50 ساعت آزمایش توسط مهندسین برق متوجه شدیم که محافظ هایی که حدود 20 $ قیمت دارند، در مقابل آسیب قرار می گیرد. با توجه به این نکته در اکثر موارد شرکت ها از قرار دادن یک نشانگرLED روی محافظ خودداری می کنند، در مدل TLP 1008 سیستم طوری طراحی شده است که اگر محافظ توان تحمل بار اضافی الکتریکی وارده برخود را نداشته باشد، به صورت اتوماتیک نمایانگر LED آن خاموش می شود.

این برای شما بسیار مفید است، چون همیشه شما اطمینان دارید که این محافظ در نهایت توانایی جلوگیری از آسیب رسیدن به وسایل شما را دارد.

2- Belkin pivotplug 12outlet protectorBp112230-08

محافظ برق و ولتاژ

طراحی شیک و زیبا برابر کمی حفاظت کمتر این مدل بسیار زیبا و شیک طراحی شده و کارایی آن هم مثل ظاهر زیبایش عالی است. این محافظ با 12 خروجی برای استفاده از تمام وسایل برقی طراحی شده است.

اگر trip lite در دسترس شما نبود و یا به هر دلیلی خواستید مدل دیگری را استفاده کنید، بهترین انتخابتان Belkin pivot است. دارای  12 خروجی بزرگ و 8 خروجی با قابلیت چرخش 90 درجه، کار را برای استفاده بسیار راحت کرده. اما این مدل trip هنگام حادثه برق را قطع می کند و صدمه وارده آن را از کار می اندازد و بعد از صدمه برای همیشه از کار می افتد. این سیستم برای دیسک های سخت (هارد کامپیوتر) یا وسایل حساس که در اثر نوسانات ناگهانی برق در معرض خطر هستند خوب است.

3- Furman Powerstation 8

بهترین محافظ برق و ولتاژ

بهترین محافظی که می توانید داشته باشید. بهتر از هر مدل دیگری نوسانات را مهار می کند. در کاهش هزینه ها مفید است. اگر چه اکثر محافظ هایی که آزمایش شدند معمولا سطح کیفی بالایی دارند و نیاز های ما را پاسخگو هستند، اما این مدل نسبت به نوسانات ناگهانی بهترین واکنش را می دهد. یک موج 500 kv را به 43 v برگرداند. درسته که ما میخواهیم بهترین حفاظت را از وسایل برقی انجام دهیم، اما مانیتور تلویزیون و چنین وسایلی با محافظ های ارزانتری هم حفاظت می شوند.

اگر دنبال یک محافظ بی نقص هستید Furman را از دست ندهید.

4- Accell Powramid Air

محافظ برق و ولتاژ

یک محافظ جمع و جور و با کیفیت! این محافظ خاص و زیبا با 6 خروجی برق و پورت USB در کنار ظاهر زیبا و شیک، حفاظت از لوازم شما را تضمین میکند. این مدل برای جاهایی نظیر اتاق خواب یا زیر تخت مناسب است.

دارای 2 پورت USB و 6 پورت برق می باشد و پورت های USB 2.4 آمپر را تامین می کنند، تا با آن بتوانند تبلت یا موبایل خود را به راحتی شارژ کند.

5- Tripp Lite SpikeCube

محافظ برق و ولتاژ

کارایی بالا و استفاده راحت!

این مدل فقط یک خروجی دارد اما حفاظت خوب و کامل را از وسیله انجام می دهد.

این مدل بسیار مناسب برای سفر کردن بوده و با توجه به این که فضای آن بسیار کوچک و محدود است، اما قدرت خوبی برای حفاظت از یک وسیله را به تنهایی دارد. با توجه به بدون سیم بودن آن شما می توانید همیشه آن را همراه خود داشته باشید.

5 مدل از محافظ های برتر ایران به انتخاب سایت پرشین پیشرانه

محافظ دیجیتال کامپیوتری ارتدار 6 خانه آفر الکترونیک

محافظ دیجیتال

4 خانه ارتدار سرامیک بدون کابل

محافظ برق

محافظ ۲ خانه ارتدار سوپر آنالوگ

محافظ برق

محافظ صوتی و تصویری 4خروجی آنالوگ mx-4000a-2p میکرو الکترونیک

محافظ صوتی و تصویری

محافظ یخچال و فریزر آفر الکترونیک

محافظ یخچال و فریزر

منبع: WIRECUTTER

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *