دانستنی ها, محافظ برق

معرفی 5 محافظ برق عالی و با کیفیت

معرفی 5 محافظ برق عالی و با کیفیت

محافظ برق (ولتاژ) یکی از وسایلی است که همه به آن نیاز دارند. اگرچه بعضی تا زمانی که ناچار نشوند از آن استفاده نمی کنند!

اگر دنبال خرید یک محافظ برق خوب و با کیفیت هستید که بتوانید اکثر وسایل برقی خود را با آسایش خاطر به آن وصل کنید و آن ها را سازمان دهی کنید و در آخر باز هم جای اضافی برای اتصال لوازم دیگر داشته باشید، ما 5 مورد از بهترین مدل ها را به شما معرفی می کنیم

.

Belkin Conserve Smart AV

محافظ برق بلکین

 

سری Belkin Conserve یکی از محافظ هایی است که ما چند بار در مورد آن بحث کردیم.

این مدل هوشمند تمرکز اصلی خود را بر روی جلوگیری از اتلاف انرژی قرار داده و بسیار مناسب می باشد. پورت های خروجی این مدل هوشمند بوده و استفاده از این مدل در منزل جهت لوازم صوتی تصویری به صرفه است. مثلا اگر تلویزیون، کنسول بازی، دستگاه پخش خانگی و … دارید، با استفاده از این محافظ می توانید انرژی مصرفی آن ها را مدیریت کنید. در واقع تمام کار توسط Belkin Conserve انجام می شود.

تلویزیون خود را به پورت اصلی آن وصل کنید. دستگاه های دیگر نظیر کنسول بازی و یا سایر وسایل را به خروجی های دیگر اتصال دهید. حالا با خاموش کردن تلویزیون مدار محافظ برق رسانی به سایر وسایل را نیز قطع می کند؛ چون می داند زمانیکه تلویزیون شما روشن نیست، شما نیازی به استفاده از دستگاه بازی خود را ندارید.

البته شما می توانید با توجه به وسایلتان آن ها را مطابق میل خود به پورت اصلی وصل کنید. توجه داشته در این حالت با روشن کردن تلویزیون همه وسایل مانند قبل قابل استفاده خواهند بود.

این مدل با 8 خروجی و در یک ردیف طراحی شده و این 8 پورت نیز هوشمند هستند. در انتهای آن هم پورت غیر هوشمند قرار دارد برای استفاده یک مصرف کننده دیگر.

این محصول دارای یکسال ضمانت است و در آمازون به قیمت حدود 20 تا 30 دلار به فروش می رسد.

Tripp Lite HT10DBS Home Theater Isobar

محافظ برق

این مدل پر قدرت و با کیفیت با بدنه فلزی دارای 10 خروجی برق است و جهت جلوگیری از آسیب های ناشی از فشارهای الکتریکی برای لوازم صوتی تصویری و کامپیوتری شما طراحی شده است. این محافظ برق سه ورودی و خروجی کواکسیال و نیز یک ورودی و خروجی Ethernet RJ-45 و یک ورودی و خروجی تلفن را در اختیارتان قرار می دهد. خروجی های بالایی محافظ به شکل چسبیده به هم طراحی شده است و 4 خروجی پایینی با فاصله از هم قرار گرفته تا بتوانید وسایلی را که دارای 2 شاخه اتصال پهن هستند را در کنار یکدیگر قرار دهید.

Belkin 12 Outlet Pivot Plug Surge Protector

محافظ برق

محافظ فوق دارای 12 خروجی که 4 خروجی در سمت راست، 4 خروجی در سمت چپ و 4 خروجی درست در وسط محافظ می باشد. چیزی که این محافظ را از بقیه متفاوت می سازد 4 خروجی در قسمت های کناری محافظ است که در واقع 8 خروجی در سمت چپ و راست محافظ قابلیت چرخش درجای خود را دارند. این باعث راحتی شماست. یک محافظ با 12 خروجی و کیفیت بسیار خوب و کابلی در حدود 8 فوت که می توانید محافظ را در هر کجا از اتاق که می خواهید قرار دهید. ضمنا  قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد. دارای ورودی و خروجی کواکسیال و نیز دارای ورودی و خروجی RJ-45 نیز می باشد.

این محافظ به cable management مجهز است (در قسمت زیرین) تا به شما در جمع آوری سیم کمک کرده و از گره خوردن سیم جلوگیری می کند. این محصول تا 300000 دلار لوازمی که به آن وصل است را گارانتی می کند و گارانتی آن به مدت نا محدود می باشد. قیمت آن در سایت آمازون حدود 30 دلار است.

APC Performance SurgeArrest 11 Outlet

محافظ برق

دارای 11 خروجی اتصال که در کناره های چپ و راست هر کدام 3 خروجی دارد و در مرکز آن 5 خروجی قرار دارد. این محافظ دارای طراحی شیک و منحصر به فرد است همچنین دارای پورت تلفن و ورودی خروجی کواکسیال می باشد. این محافظ تا 150.000 دلار وسایل شما را در برابر آسیب گارانتی می کند. توان تحمل تا 3400 ژول را دارد و با قیمتی در حدود 35 تا 40 دلار در آمازون به فروش می رسد.

Fellowes 99090, Mighty 8 Surge Protector

محافظ برق

مدل فوق دارای 8 خروجی است. شاید در ذهنتان کم باشد اما واقعیت این است که شما قادرید از تمام این 8 خروجی به شکل کامل

و همزمان استفاده کنید. خروجی های این محافظ به شکل خلاقانه حول بدنه طراحی شده است. تمام خروجی ها به اندازه کافی از یکدیگر فاصله دارند و جا برای اتصال بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. توان تحمل 1300 ژول را دارد و یک گارانتی محدود 1 ساله و یک تأمین وجه 50،000 دلاری به شما ارائه می کند.

قیمت حدودی آن در سایت آمازون حدود 15 دلار است.

معرفی 5 محافظ برق عالی و با کیفیت موجود در بازار

 

محافظ کامپیوتر بدون ارت آنالوگ ۶ خانه آفر الکترونیک

محافظ کامپیوتر

 

محافظ یخچال مغزی سرامیکی با کابل 5 متری پارت الکتریک

محافظ یخچال

 

محافظ 8 خانه با پورت USB با قابلیت خط تلفن گلدن الکترونیک

محافظ 8 خانه با پورت USB با قابلیت خط تلفن گلدن الکترونیک

 

محافظ مولتی سوپر آنالوگ 6 خروجی کابل دار میکرو مکس

محافظ مولتی سوپر

 

محافظ کولر گازی پارت الکتریک

محافظ کولر گازی

منبع: LIFEHACK

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *