استفاده شما از پایگاه اینترنتی پرشین پیشرانه و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:
  • خرید کالا از پایگاه اینترنتی پرشین پیشرانه  بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.
  • خدمات و محتويات این پایگاه براى استفاده شخصى و غير تجارى مشتریان سایت عرضه شده است. مالکیت معنوی اطلاعات موجود در پایگاه پرشین پیشرانه به شخص آقای امیر حسین پسران سید بنکدار متعلق است و هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت. هر گونه استفاده از محتويات پایگاه پرشین پیشرانه فقط با اطلاع قبلی و اجازه کتبی مسئولین پرشین پیشرانه امکان پذیر می باشد. براى اخذ اجازه کتبی لطفا به يکی از روشهای ذکرشده در بخش “تماس با ما” با ما تماس بگيريد. نقل قول از محتويات پایگاه پرشین پیشرانه برای پایگاه ها و وبلاگ های شخصی که منافع غیر تجاری را دنبال می کنند، با ذکر منبع مجاز می باشد.
  • اطلاعات ارائه شده درباره کالاهای عرضه شده در پایگاه پرشین پیشرانه ترجمه مطالب مربوطه از سایت های معتبر خارجی است. پایگاه پرشین پیشرانه هیچ مسئوليتي در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و يا خطاهای نگارشی پذیرا نیست و خود را به روزرسانی سازی مداوم اطلاعات و محتويات متعهد می داند.
  • كاربران متعهد هستند که در دسترسی به پایگاه پرشین پیشرانه مقاصدی خارج از حوزه سفارش اینترنتی کالا را دنبال نکنند.كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحيح و كامل خود را در پایگاه درج کنند. بديهي است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.
  • پایگاه پرشین پیشرانه  هيچ گونه مسئوليتي را در مورد کارکرد پایگاه که میتواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این پایگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غيره) نمی پذیرد.
  • پایگاه پرشین پیشرانه هيچ گونه مسئوليتي را در قبال محتويات سایت هایی که ارتباط به آنها به واسطه آگهی و یا لینک در وبگاه پرشین پیشرانه شکل می گیرد، پذیرا نیست.
  • تمام ابزاری که در پایگاه پرشین پیشرانه  با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از اين ابزار فقط برای ارسال و دريافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مرتبط با بحث سفارش كالا باشد. پایگاه پرشین پیشرانه هيچ گونه مسئوليتي را در قبال محتويات پیام های کاربران نمی پذیرد.
  • تمام شرایط و خدمات پایگاه پرشین پیشرانه برمبنای آخرین سیاست های این پایگاه شکل گرفته و تغییرات احتمالی این شرایط و خدمات در بخش اخبار پایگاه مندرج می گردد.
  • ارتباط پایگاه  پرشین پیشرانه  با کاربران فقط از طریق www.persianpishraneh.com بر قرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد. پایگاه پرشین پیشرانه  به هیچ عنوان اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است تا حد امکان از حريم شخصی کاربران دفاع کند.

© مالکیت معنوی محتويات پایگاه پرشین پیشرانه  شامل قانون حق تکثير شده و متعلق به شخص آقای امیر حسین پسران سید بنکدار مي باشد.

© کليه حقوق محفوظ است. 1391  هجری خورشیدی

ارتباط مستقيم با کاربران

پایگاه پرشین پیشرانه به دنبال رضايت کامل کاربران گرامی است. اگر به هر دلیلی رضايت از كار ما حاصل نشده، لطفا مراتب را با پر کردن و ارسال  فرم  و یا از طریق ایمیل به اطلاع ما برسانید.
ضمنا کاربران گرامی می توانند در هر زمان كه مايل باشند پرسشهای خود را به يکی از روش های ذکر شده در بخش تماس با ما برای ما ارسال و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایند.

شرایط و خدمات فروش

از نظر حقوقی، در معاملات پایگاه پرشین پیشرانه ، به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند . فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آن را در پایگاه پرشین پیشرانه  درج نموده است.

پایگاه پرشین پیشرانه  به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع سفارش دهنده می رساند.

خدمات پس از فروش

شرایط خدمات پس از فروش هر کالا در قسمت توضیحات آن ذکر شده است. در صورت عدم ذکر شرایط گارانتی در قسمت توضیحات کالا، این بدان معناست که پرشین پیشرانه خدمات پس از فروشی برای آن کالا ندارد.

قیمت کالا

تمام قیمت ها بروز می باشند. اما به دلیل نوسانات قیمت و یا عدم تامین کالا توسط تولید کننده، ممکن است سفارش لغو شود که در این صورت پرشین پیشرانه طی تماس تلفنی شما را از این موضوع مطلع کرده ، و با هماهنگی شما کالای دیگر جایگزین خواهد شد و یا مبلغ سفارش عودت داده خواهد شد..

مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در پایگاه پرشین پیشرانه درج شده و پایگاه پرشین پیشرانه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.

شرایط تحویل، ارجاع و تعویض کالا

سفارشات ارسال شده توسط پست ، در صورتی که پس از ساعت 9 صبح ثبت شوند ، سفارشات روز کاری بعدی ارسال خواهد شد. و زمان و فرآیند تحویل مرسوله بر عهده شرکت پست می‌باشد.

هر گونه نقض و ایراد فنی کالا و بازگشت آن طبق قوانین و مقررات شرکت سازنده آن انجام خواهد شد. و پرشین پیشرانه مسئولیتی در قبال کالا ندارد.