سفارشات خود را برای  بالا 100 هزار تومان را با پیک رایگان تجربه کنید

چراغ ریسه ال ای دی

چراغ ریسه ال ای دی

ریسه ها روشنایی های باریک و بلندی هستند که به عنوان تزیینات روشنایی به کار می روند. این محصولات دارای انواع مختلفی بوده که می توان در شرایط و موقعیت های مختلفی از آن ها استفاده کرد. می توان ریسه را برای روشن کردن پله ها، سقف های کاذب، لبه باغچه ها و… به کار برد.
شکل زیر استفاده از این محصول به عنوان نور مخفی در زیر پله ها را نشان می دهد. امروزه انواع ریسه ال ای دی نسبت به ریسه هایی که مصرف انرژی بیشتری دارند مورد توجه قرار گرفته و در تزئینات و نورپردازی فضا بیشتر به کار می روند.

 

ریسه ال ای دی سوزنی

ریسه ال ای دی سوزنی

ریسه های سوزنی ( کریسمسی ) یکی از ارزانترین و بهترین گزینه ها برای تزئینات شما می باشند. این ریسه ها به علت مصرف بسیار پایین و رقص نورهای متنوع در میان صنعت روشنایی تزئینی بسیار پر طرفدار می باشند.

این ریسه ها در بسته های ۱۰ متری و ۲۵ متری در حال حاضر توسط گروه ما عرضه می شوند که از به صرفه ترین محصولات ال ای دی موجود در بازار می باشند. با این نوع از ریسه ها میتوانید براحتی و با کمترین هزینه منزل ، تالار یا حتی اتاق کودک خود را تزئیین نمایید و به فضای خود زیبایی خاصی ببخشید.

در حال حاضر این محصول در رنگ های  سفید،آفتابی،قرمز،سبز ،ابی و مولتی کالر موجود می باشد. تزئینات همیشه با نورپردازی رنگ و لحاب جذابی به خود گرفته است و شب های رویایی را می توانند ال ای دی  ها برای شما به ارمغان بیاورند پس حتما در استفاده درست و بجا از این تکنولوژی در محافل خود به هیچ وجه غافل نشوید.

قیمت ریسه ال ای دی

شما می توانید از طریق سایت پرشین پیشرانه محصولات خود را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی پرشین پیشرانه – فروش آنتن تلویزیون ، محافظ برق ، سیم و کابل

تلفن : 02166764955 الی 57

تزیین اتاق با ریسه ال ای دی

ریسه ال ای دی

کاربرد نور در تزیینات و تاثیر فوق العاده آن بر هیچ کس پوشیده نمی باشد، گاهی تنها با یک نورافشانی کوچک می توان زیبایی تزیینات به کاربرده را ده ها و یا صدها برابر نمود. راه های مختلفی برای اضافه کردن نور به تزیینات وجود دارد که یکی از آنها استفاده از ریسه های نورانی می باشد، انواع مختلف ریسه های لامپ های ال ای دی در سایز و جنس و طرح های مختلف, باطری خور و یا پریز خور موجود می باشد. شما می توانید با کمترین هزینه و سریع ترین روش ممکن توسط نورپردازی محیط اتاق خوابتان را دنج و رویایی کنید.

آموزش ساخت ریسه ال ای دی

در ابتدا لامپ های LED  را 20 تا 20 تا سری کنید طوری که هر لامپ + طول پایه هاش بشه 5 سانتی متر  پس هر 20 لامپ میشه 1 متر !

حالا یکی از سیم های دوبل را جایی که ابتدای شلنگ باشد لخت کنید مثلا اگر خط (+) باشه پایه سر + مجموعه لامپ هارا قرار دهید اگر مسیر (-) بود برعکس !

سپس دقیقا سر 1 متر به فاصله از اتصال اول سر دیگر رو که برعکس قبلی باشه لخت کنید و پایه هم جهتش رو لحیم کنید! اگر ریستون مثلا 3 متری هست این کار رو 3 بار تکرار کنید به طوری که هر مجموعه سری شده 20 لامپی با مجموعه بعدی موازی بشه.

حالا شما باید قبل از دادن مجموعه سری موازی داخل شلنگ اونو بیرون تست کنید!
برای اینکار لازمه که مدار تغذیه 220 ولت به 70 ولت داشته باشید! چرا ؟
چونکه شما 20 عد لامپ 3ولتی دارید که میشه 60 ولت! افت پتانسیل هم در 2 سر بار دارید که میشه بین 60 تا 70 که ما 70 فرض میکنیم
برای ساخت مدار باید مقدار اهم مقاومت رو محاسبه کنید بزارید سر راه برق شهر و پل دیود و این نکته خیلی مهم رو هم فراموش نکنیدکه ولتاژ شهری بعد از یکسو شدن افزایش پیدا می کنه.

در نهایت بعد از اینکه ریسه تون رو تست کردید و اوکی بود حالا توسط فنر سیم کشی یا هر چیز دیگه ای مثل حتی نخ یا کاموایی که از شلنگ رد کرده باشید؛ ریستون رو بکشین داخل شلنگ و بعد که فیکس شد با چسب محکمش کنید. 

قیمت ریسه ال ای دی 7 رنگ

شما می توانید از طریق سایت پرشین پیشرانه محصولات خود را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی پرشین پیشرانه – فروش آنتن تلویزیون ، محافظ برق ، سیم و کابل

تلفن : 02166764955 الی 57

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

پرشین پیشرانه
پرشین پیشرانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در Header builder -> Mobile -> Mobile menu menu -> Show/Hide -> Choose menu تنظیم کنید.
سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من