آنتن, دانستنی ها

مشکلات و راه حل های آنتن تلویزیون

آنتن تلویزیون

قطعا همه ی ما در زندگی با مشکل بی کیفیت بودن تصویر تلویزیون مواجه شدیم. برای مشاهده یک تصویر ایده آل در تلویزیون باید به یک سری از نکات توجه کرد که یکی از این نکات درست کار کردن همه ی موارد و اجزای مربوط به تلویزیون مثل کابل آنتن, آنتن, اتصالاتی مثل فیش و پریز و رابط و اسپلیتر, تلویزیون و رسیور دیجیتال تلویزیون می باشد که باید بدون نقص و مشکل کار کنند.

آنتن تلویزیون نقش بسیار مهمی را در داشتن یک تصویر خوب در تلویزیون ایفا می کند. امروزه انواع مختلفی از آنتن های ثابت و متحرک توسط شرکت ها و کارخانجات ایرانی و خارجی تولید میشود البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که بدون اطلاعات و بررسی دقیق آنتنی خریداری نکنید چون ممکن است مشکل تصویر حل نشود.

یکی از عمده ترین مشکلاتی که ممکن است در هنگام مشاهده فیلم یا سریال و برنامه های تلویزیونی برای شما اتفاق بیافتد به هم ریختن تصویر در هنگام وزش باد میباشد.

اما راه حل چیست؟ یکی از راه حل هایی که میتوان از طریق آن جلوی این مشکل را گرفت داشتن یک پایه محکم و ثابت کردن آنتن هوایی میباشد که باید اتصال این دو کاملا محکم باشد تا در برابر وزش باد تکان نخورد.

یکی از مشکلات دیگری که باعث ایجاد مشکل در تصویر میشود اتصال دو کابل آنتن به آنتن می باشد دقت داشته باشید که کابل آنتن از دوبخش شیلد و مغزی که هر دوی آن ها هادی و رسانا هستند تشکیل شده است که به هیچ وجه نباید این دو به هم اتصالی داشته باشند.

یکی دیگر از این نوع مشکلات استفاده کردن از کابل غیر استاندارد و نامناسب برای آنتن میباشد که هر چقدر آنتن خوبی داشته باشید نمیتوانید تصویر ایده آل خود را دریافت کنید.

همچنین در خرید آنتن باید دقت داشته باشید که آنتنی را خریداری کنید که قاب مناسبی برای برد الکترونیکی چاپی داخل آنتن داشته باشد که در هنگام بارش باران اب به آن نفوذ نکند. زیرا سیگنال کانال شما ممکن است تا حد زیادی پایین بیاید.

شما می توانید برای مصارف خانگی خود از انواع مختلف آنتن مثل آنتن تلویزیون گردان, آنتن تلویزیون ثابت و آنتن تلویزیون رومیزی استفاده کنید.

همچنین می توانید برای مشاوره و خرید یک آنتن خوب با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فروشگاه اینترنتی پرشین پیشرانه – فروش آنتن تلویزیون ، محافظ برق ، سیم و کابل

تلفن : 02166764955 الی 57

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *