دانستنی ها, محافظ برق

محافظ برق مناسب کولر گازی

محافظ برق مناسب کولر گازی

نگاه اجمالی:

دنیای امروز پر شده از وسایل برقی از جمله کولر گازی که برای تامین انرژی خود احتیاج به برق دارند و ممکن در مرحله اتصال به دوشاخه برق مشکلی به وجود آید یا نوسانات برقی باعث آسیب های جدی به دستگاه شود، این موضوع دغدغه ای برای افراد می شود که از وسیله استفاده کنند که باعث جلوگیری از اسیب به دستگاه شود. بنابراین یک دستگاه هوشمند برقی به نام محافظ برق بسیار کاربردی بوده که می‌تواند زمان شارژ دستگاه برقی شما را مدیریت کرده و از آن دربرابر تغییرات ناگهانی ولتاژ و نوسانات برق محافظت کند.

خرید محافظ برق یخچال

خیلی از افراد از وسایل هوشمندی استفاده می‌کنند که دارای قطعات گران قیمت هستند که نباید در معرض نواسانات برقی قرار گیرند. قرارگیری قطعات در معرض تغییر ولتاژ باعث کاهش طول عمر و بازدهی آن را کاهش می‌دهد؛ از این رو دارندگان وسایل برقی همیشه باید متوجه یک محافظ برق استاندارد باشند که بتواند نوسانات برقی را کنترل کند.

طراحی:

محافظ برقی که مناسب یک کولر گازی باشد باید طوری طراحی شود که جای زیادی را اشغال نکند. بهتر است جنس بدنه آهنی و با روکش الکترو استاتیک باشد، روکش الکترو استاتیک مانند یه لایه ضدخش باعث می شود ظاهر این محافظ حفظ شود، یک محافظ استاندارد برای کولر گازی باید مجهز به یک نشانگر LED که ولتاژ های عادی و غیر عادی و همچنین زمان تاخیر را نشان دهد.

امکانات:

اغلب افراد برای تهیه یک کولر گازی خوب وقت بسیاری را صرف تحقیق میکنند در صورتی که داشتن یک محافظ برق استاندارد که بتواند دستگاه را در برابر نوسانات برقی ایمن کند کمتر مورد توجه افراد قرار میگیرند.

قیمت محافظ برق کولر گازی

بنابراین محافظ برق یک کولر گازی باید توانی بالاتر از 7000 داشته باشد و همچنین امکانی برای پشتیبانی از جریان عبوری 35 آمپر! پس بهتر است برای محافظت از کولر گازی خود از محافظ برقی استفاده کنید که این میزان از ولتاژ و آمپر را پشتیبانی کند. دیگر ویژگی های که به امکانات خوب یک محافظ کولر می افزاید، یک زمان تاخیر 5 دقیقه ای است. این ویژگی باعث می شود پس از وصل شدن مانع جریان ناگهانی شود که این امکان آسیب به برد دستگاه را کاهش می دهد. همچنین بهتر است از محافظی استفاده کنیم که ولتاژ بالای 270 و پایین 150 را قطع کند.

فروشگاه اینترنتی پرشین پیشرانه – فروش آنتن تلویزیون ، محافظ برق ، سیم و کابل

تلفن : 02166764955 الی 57

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *