سفارشات خود را برای  بالا 100 هزار تومان را با پیک رایگان تجربه کنید

آنتن تلویزیون دست ساز

آنتن تلویزیون دست ساز

آیا تا به حال  با کمترین امکانات یک آنتن دست ساز قوی برای تلوزیون خود ساخته اید؟

اگر شما نیز به دنبال عوض کردن آنتن تلویزیون خود هستید؟ پیشنهاد ما به شما این است که با ما همراه باشید تا به جای عوض کردن آنتن تلویزیون، آموزش ساخت آنتن تلویزیون و تقویت سیگنال دهی و دریافت کانال های بیش تر را یاد بگیرید.

شما اگر از تلویزیون های قدیمی با ارتباط آنالوگ یا اگر از دستگاه های دیجیتال برای دریافت کانال استفاده میکنید . این آنتن میتواند کانال ها را با پخش دیجیتال و HD  ممکن کند. همیشه کیفیت تصویر وابسته به آنتنی است که به دستگاه شما متصل شده است. بنابراین با توجه به مدل های آنتن در بازار  که سیگنال دهی را تقویت می کنند  تجربه بهتری از مشاهده تلویزیون را برای افراد رقم می زنند.اما شاید کم تر آنتنی مشابه با الگوی آنتن فوق العاده هاورمن وجود داشته باشد.ساخت این آنتن سخت و هزینه بر نیست فقط با وسیله های پیش پا افتاده در منزل میتوان آن را ساخت.

آموزش ساخت آنتن تلویزیون:

الگوی  آنتن تلویزیون هاورمن که به نام خودش ثبت شده است در سال ۱۹۵۹ و برای تقویت کانال های تلویزیون معرفی شد. با استفاده از این الگو میتوان به سادگی به ایستگاه های پخش تلویزیونی در ۶۰ تا ۸۰ کیلومتری خود متصل شد و کانال های مختلف را دریافت کرد. اگرچه از ایده هاورمن  زمان زیادی میگدرذ و قدیمی شده است اما همچنان اساس و پایه ساخت آنتن های قوی می باشد. شما هم می توانید این نوع آنتن را با وسایل بسیار ساده  بسازید و عین ایده  ساخت روشن بودن اضطراری درزمان قطع برق از این آنتن تلویزیون در مواقع ضروری اما به صورت ثابت استفاده کنید.

روش برای ساخت این نوع آنتن  بسیار است اما در خوش بینانه ترین حالت ساخت یک آنت فوق  العاده و در عین حال ساده میتوان با یک  برد یونولیتی و نوار مسی آنتن قوی و ارزانی را برای خارج از منزل تهیه کرد.

مواد لازم برای ساخت این آنتن عبارتند از:

  1. یک برد یونولیتی یا با نام عامیانه فوم یونولیتی.
  2. نوار مسی.
  3. مبدل آنتن.
  4. پیچ برای اتصال به مبدل.
  5. کابل کواکسیال  آنتن .
آنتن تلویزیون

ابتدا به دیاگرام زیر توجه کنید. برای ساخت الگویی که قرار است نوارمسی روی فوم  یونولیتی قرار بگیرد نشان داده شده است.  اندازه ها و زوایا با استفاده از یک خط کش و نقاله مشخص شده  تنها کاری که شما می کنید  دقیقا همین مقدار ها را روی فوم  لحاظ کنید. عملکرد نهایی آنتن به دقت شما بستگی دارد پس با حوصله در اندازه گیری ها نهایت دقت را داشته باشید.

دیاگرام انتن هاورمن

بهتر است جهت چسباندن نوار برای  قسمت  های نظیر گوشه ها نوار را قطع نکنید. و آن را به صورت پیوسته ادامه دهید. دقت کنید که  بین نوک قله و نوک دره  باید فصله ای برابر با  ۸۱ میلی متر داشته باشد. این دو قسمت دقیقا در مرکز قرار دارند باید با استفاده از پیچ چوب فیکس شوند.در مرکز همین خط جای ترانسفورماتور است آن را نصب وودر جای خود قرار دهید.

آنتن تلویزیون هاورمن
آنتن تلویزیون

راه اندازی و پیدا کردن ایستگاه با آنتن تلویزیون

آنتن را در هر مکان با هر موقعیتی که بخواهید می توانید قرار دهید. اما باید در نظر داشته باشید که جهت آن به کاملا درست باشد. جهت درست همان سمتی است  که شما میتوانید  کانال های HDTV را و یا کانال هایی با فراکانس بالا یا یو اچ اف را به خوبی تماشا کنید.

فروشگاه اینترنتی پرشین پیشرانهفروش آنتن تلویزیون ، محافظ برق ، سیم و کابل

تلفن : 02166764955 الی 57

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

پرشین پیشرانه
پرشین پیشرانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در Header builder -> Mobile -> Mobile menu menu -> Show/Hide -> Choose menu تنظیم کنید.
سبد خرید
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من